Views .

Înainte de examen...


Back To Life (Studio) by Hillsong Y&F on Grooveshark


          Înainte de orice examen, cu privire la modul de pregătire pentru a-l întâmpina, ținem să îndepărtăm de noi orice idee ce aduce în vedere faptul că zilele trec, și el e tot mai aproape de noi. De fapt, aspirăm la ideea că, potrivit ar fi ca examenul să învețe pentru noi, și noi să apreciem cunoștințele dobândite de el din noi. Stați, de fapt... sunt examene, nu examen! Dacă am găsi o scăpare... Știu! Există una! Mai bine mi-aș aminti că există un Dumnezeu. Vorbesc de ăla cu barbă, bătrân ca bunicul şi cu poalele lungi. Dacă tot o face El așa pe-a bunul, i-aș putea cere să fie drăguț și să mă ajute să trec de încă o sesiune cu un somn lung, plin de facebook și poate... un pix și o foaie, însă doar pentru susținerea examenului!
Acum îmi mai rămâne să-L conving să mă ajute. Cum aș putea s-o fac? I-aș putea fredona în ceafă : "O, Doamne, Tu care ești așa drăguț și ai o barbă faină și așa lungă cum sunt și cursurile ce se țin ca scaiul de mine să le învăț, fii bun şi fă sesiunea să dispară aşa cum o face şi Duhul lui Aladdin... însă cu toate examenele luate. Dacă vei face asta, îţi promit, aşa cum o tot fac de vreo 22 de ani şi nu respect nici măcar una din ele, că voi fi un om mai bun şi voi accepta într-un final că sunt un suflet şi nu o grămadă de oase! Îţi mulţumesc, amin!" 10 km de ipocrizie afişată, de fapt... cred că sunt mai mulţi, depinde de distanţa dintre cer şi pământ. "Cer"-da, eu cer! Cer o sesiune uşoară! "Eu cer cerului şi cerul cere mie!" Propoziţia asta era bună pentru o teză la română. Însă am crescut, şi acum mă axez mai mult pe "Eu cer cerului..." şi ce-mi cere El mie nu ţine de mine, ci strict de dorinţele Sale.
      Ceea ce s-a vrut scos în evidenţă prin cele aduse în vedere anterior, este faptul că noi ţinem să ne amintim că avem un Tată doar când ne împiedicăm de existenţa unei nevoi. Noi nu îl iubim, ci iubim dorinţa de a primi în mod constant. "Cere şi ţi se va da...", însă dacă ne-am lua după actele de vânzare-cumpărare, am realiza faptul că la baza cererii se află şi noţiunea de "capitaluri". Să fie acesta un termen existent în vieţile noastre? 

0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

....nici un grai cenuşiu nu lăcrimează şi nu se-ntristează în prezenţa lui Dumnezeu !

Pentru că eşti iertat, ai toată puterea de a ierta...

"Dragostea se rupe din picăturile cerului ..." . Un produs Blogger.