Views .

Ce este timpul?


I Know You Can Hear Me by Marcelo Zabros on Grooveshark

     Timpul care într-o realitate continuă se arată inexistent, este (în această realitate percepută de noi) un şir de clipe ale cărui capete (trecut, respectiv viitor) sunt inegale, lovindu-ne de limitele sale prin care se arată "palpabil". De obicei se spune că trecutul ne prinde din urmă... însă, atunci de ce viitorul este primul capăt ars al acestui şir?
Ciudat... visăm la viitor şi ne sprijinim de trecut. Oare cum ar fi dacă ne-am sprijini de viitor şi am visa la trecut? La un "trecut" lipsit de irosirea sa în gândirea unui viitor ce nu există, n-a existat şi poate că nici nu va exista! Cine îţi poate garanta viitorul şi cine îţi poate integra şi totodată poziţiona trecutul pe o pantă reală? Îmi pierd trecutul pentru prezent, prezentul ajunge trecut atunci când zâmbesc sarcastic viitorului, iar viitorul nu-l câștig pentru că nu am capacitatea de a-l percepe într-o formă mai credibilă! 
     Ce pot spune despre timpul meu: E vară şi nu-mi place deloc vara. De fapt, nu îmi plac zilele de vară. De mică am aşteptat ziua să se facă noapte, vară să se facă toamnă, toamnă să devină iarnă, iarna să fie topită de primăvară şi uite că iar vine vara şi o iau de la capăt. Practic, îmi irosesc viaţa aşteptând o zi, în timp ce pierd altele 364. E un şir de clipe depresiv şi lipsit de logică! Oare a cui logică lipseşte aici? Să fie vorba de logica mea/a noastră? Poate că noi nu putem conștientiza faptul că timpul este doar o suflare de clipe, a cărei intensitate depinde strict de noi, însă fiind colorată de El. A sufla = a expira forțat. Dacă inspir lent și expir forțat, în mod real eu obosesc, la fel ca și tine. Însă dacă aș inspira mai adânc câteva firimituri de gânduri pozitive și aș lua timpul ca pe un vânt de clipe ce trec ACUM prin mine, aș putea expira mai lent gândurile ce nu-mi fac bine, le-aş putea controla și nu le-aș mai face grămadă, astfel încât timpului să i se ofere şi forma de trecut. Această "grămadă" mă duce la ideea de a visa la viitor, sprijinindu-mă de trecut. 
  Timpul reprezintă propriul tău "cardiac monitor", însă ritmul cardiac tu ţi-l controlezi. Tu eşti cel ce manipulează timpul, însă el este cel ce arată modul tău de manipulare.


0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

....nici un grai cenuşiu nu lăcrimează şi nu se-ntristează în prezenţa lui Dumnezeu !

Pentru că eşti iertat, ai toată puterea de a ierta...

"Dragostea se rupe din picăturile cerului ..." . Un produs Blogger.